The inlägg of the day

Har varit på stan och fikat med moster idag, fast jag hade ju missuppfattat det där lite för jag  trodde vi skulle fika hemma hos oss :P Men aja ^^ ^dagen till ära har jag faktiskt sytt!! Med symaskin asså ;) Fast satt på golvet för jag orkade inte gå nån annan stans :P Sydde lite rekvesita till musikvideon jag hade tänkt å göra :) Två armband, hängslen och ett band som jag inte riktigt vet vad jag ska ha det till xD

Wiiie fick just höra att min bror har match imorgon!! Å förhoppningsvis kollar mamma å pappa på den så jag äntligen får vara ensam hemma :D :D Då ska jag spela in när jag sjunger min sång å kanske göra musikvideon om jag hinner :D Skrev klart den 04.27 igår, men vissa rader är jag lite osäkra på å har ändrat tusen gången :P Men vissa e jag supernöjda med för de e lite roliga ^^ Hoppas sången uppskattas speciellt av den det handlar om :P Vilket blir en överraskning ;) Å nej det är faktiskt inte min katt den här gången ;P Har lite svårigheter med hur jag ska få in musik i filmen, om jag ska köra bara med sång eller om jag ska spela in när jag spelar upp original låten utan sång på datorn.. Tänkte skaffa mig nån kareoke version men det funkade inte så bra :P

Ikväll blire film kväll hos Elin :) Kanske ska sova där och så planera våran film till filmfestivalen i skolan på lördag :) Fick dock inte tag på nån hårfärg idag :/ Det var slut :( Å det kunde kassörskan sagt på ett lite trevligare sätt... jävligt dryg var hon :o Hade man inte väntat sig av nån som jobbar i en leksaksbutik.. Men antar att jag kan vara övertygande med rätt kläder å skicligt skådespeleri även som blond :)

Igår kom jag hem halv tre efter att ha kollat på hemmagjorda filmer, käkat kebabpizza, lirat wii och kört singstar hos fredrik :) Mycket trevligt! Sen när jag kom hem tog jag en macka för att sedan skriva klart låten :D Riktigt kul å skriva om låtar!! Jag å min syster har pratat om det flera gånger men aldrig gjort det.. Men vem vet om hon gillar den jag gjort så kanske det blir en duett så småning om ;) Ännu ett klagomål på servicen i Katrineholm - tog en timme för oss å få våran pizza :O Va så hungrig så jag åt 4/5 av kebabpizzan å blev faktisk inte spymätt vara väldigt mätt :) *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0