Dags för ett inlägg igen kanske :P

En sådan här liten filur var längesedan!

Blir inte riktigt varje dag det här, but hey - nobody's perfect ;P Vill verkligen komma igång med videos igen! Men har faktiskt lovat mig själv att inte installera Pinnacle för än i helgen! Allt för mycket skolarbete tills dess och jag behöver inte ännu än anledning att inte göra de :P

Har inte så mycket att skriva om förutom att det är så skönt att en uppsats är inskickad, tyska provet är gjort (vet ej om jag klarade det än) och historia uppsatsen blir förhoppningsvis klar imorgon :) Ska bara finslipa lite, speciellt källförteckningen! Har bara använt historia boken, ne.se och mina egna tankar till uppsatsen :) och ne använde jag bara till att förlara några svåra ord. Sen har jag typ 5-7 bilder som är plockade lite här å där ^^

Som sagt har itne så mycket att skriva så tänkte bjuda på några egobilder som jag fångade i gårdagens morgonljus :)

Det där var btw de enda egobilderna från 2011 hittills :P Antar att jag e mig lik ^^ Här kommer de två senaste från 2010, dvs från ny år! Kapade dock av den sista så jag ser ut som en liten ballong XD Gjorde nämligen världens fulaste min :P La den sista från 2011 här under också så alla skulle få plats på en rad :P Och den bilden är en medveten pose ^^ Tänkte jag skulle se lite finurlig ut å titta ut i fjärran ^^

Kommentarer
Postat av: Robert

Såg att du kommenterat min blogg, kul.

Jag kanske borde kommentera andras oftare också, men känner mig alltid som jag "stalkar" någon när jag gör det ^^.



Och det är helt förståeligt att du inte orkar läsa mina, jag har en tendens att skriva alldeles för mkt och folk verkar inte riktigt vara redo för så mkt text.



Klart vi kholmbloggare ska stötta varandra, har dock inte koll på så många bloggare i denna stad, men din följer jag så ofta ja kan.

2011-01-17 @ 02:40:14
URL: http://thelindetheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0