Den hemska sanningen bakom alla överredigerade bilder från 2009

Hahaha rubriken låter lite överdramatiskt xP MEn här kommer några överredigerade bilder från 2009 samt originalbilderna :) Såhär år 2011 kände jag att jag var redo att dela med mig av verkligheten ;) Ni kanske får 2010s redigerade bilder 2012? Hahah ^^






Gillar att vissa bilder faktist är snyggare i original xD Men sen vare ju så att jag redigerade vissa bara för att det var kul, och andra för att jag tyckte det behövdes :P Å det var ju inte så att det tog tid, genomsnittet på en bild är väl typ 1 minut redigerande xP Har ju bara suttit och dragit i lite pilar på Windows Gallary eller vad det heter :P Nu använder jag mig av Windows Live Photo Gallary som är snäppet mer avancerat än det jag använde förr men det ör alltså superenkelt :P Å om jag redigerat nån bild så brukar jag skriva det på bloggen. Kanske inte alltid på de som är jag gjort för att testa lite effekter och som absolut ser redigerade ut :P Sen äre ju så att jag varken nu eller 2009 redigerar alla bilder utan bara vissa :) Hope you'll enjoy these pics :P

Kommentarer
Postat av: Anton

Bilden på den 7:de raden längst till höger va snygg;) Både den och orginalet, Övriga bilder var också bra;)

2011-01-06 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0