Fortfarande sjuk

Sjukdom
Känns som det var evigheter sedan jag satt vid datorn, men det var visst bara två dagar sen. Har nämligen inte orkat sitta upp på två dagar. Har bara legat å stirrat upp i taket. Super skoj alltså ;P Men nu kände jag att jag orkade sätta mig här, men det får sina följder av kallsvettning (Y) Trivs bäst liggandes i soffan eller sängen tider som dessa! Har iaf börjat äta igen (Y) Höll nämligen på att spy häromdagen vilket är väldig ovanligt för att vara mig! Sen jag var ungefär 10 år har jag bara spytt en gång vid medvetande det var en natt för typ två år sen som jag gick upp å spydde å sen när jag vakna mådde jag bra igen :P Sen har det hänt att jag spytt när jag inte varit vid medvetandet, men det är en annan sak :P Men som tur var så spydde jag inte igår heller kom bara saliv ^^ Känner att detta är det mest intressanta inlägget på hela min blogg karriär xP

TV
Dagens höjdpunkt är att Top Model cycle 15 börjar idag :D Bara för att de dröjde så länge innan förbaskade TV3 sände cycle 14 så kan nr 15 börja såhär tätt på :D awesome!! Undra när Desperate Housewives sätter igång igen. Men antar att kanal 5 kommer sända reklam för det en månad innan det börjar så jag behöver inte oroa mig för att missa det. Å när ska the OC börja sändas igen? Fast då skulle det säkert gå tyo klockan två varje vardag då man alltid är i skolan... suck! Har länge funderat på att köpa OC boxen, men 1000kr känns som man kan spendera på något viktigare. Som hårprodukter och kläder som ska inhandlas på Marieberg i början av februari ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0