Plugg

Tänkte göra klart Samhällskunskapsuppsatsen och skicka in ikväll.. eftersom man ska det :P Men har varit upptagen med fejjan och så hittade jag mitt i allt surfande Avril Lavignes nya singel "What the hell". Tyckte den lät som en Avril låt rätt uppenbar å många "yeah" som vanligt :P Den var väl inte toppen men duger å lyssna på :) SÅ måste jag meddela att jag tycker det låter som Justin Bieber sjunger i Natalia Kill - Mirrors i början xD Tycker den låten e rätt skön i övrigt :) Alla facebook vänner kan ju ta del av min Spotify lista, men varnar er att det är en hel del låtar xD

Aja time to get to work å bli av med en läxa i lutande tornet i Piza... :P Imorgon blir det tyska plugg heeeeeela dagen och i helgen måste jag sätta igång med historia uppsatsen! Ska ju redovisa nästa vecka :o kul.....

Ska köpa busskort imorn (Y)

Just det, glömde nämna att jag kollade på filmen the runaways idag som syrran hade med sig. Handlar om Joan Jetts gamla band men storyn handlar mer om "cherrybombs" liv än joan jetts. Men lite intressant än då å bra skådisar. Lilla Dakota Fanning har vuxit upp!!! Dakota Fanning är leadsingern och huvudrollen och Joan Jett spelas av Kristen Stewart (som jag var tvungen å slå upp vad hon hette xD). Å Jag kan avslöja att de inte är lika fientliga mot varandra som i twilight... ;P Här e lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0