Sjuuk

Vaknar upp å kan inte andas genom näsan (Y) Nästäppa är det värsta som finns!! Jag har hellre 40 grader feber än att inte kunna andas, för med feber kan man iaf sova! Inte kul attt vara helt slut i huvudet när man ska plugga hela dagen.. Har en känsla av att det kommer gå trögt... Skriva uppsats suger, jag har hellre prov! Så ska man sätta på Spotify när man skriver för att kunna koncentrera sig bätte å inte lyssna på ljudet ifrån Arsenal - Leeds... :P MEn inte så kul när allt oväsen gör att man får ont i huvudet xD

Men jag e itne bitter..

Denna sista vecka på jullovet har varit superkul!! MAssa skidåkande som lett till ett mysigt träningsverk i rumpan :D xP Å fått koppla av lite i Stockholm också! niice :) Lite tråkigt att veckan var tvungen att sluta såhär. Jag som taggat till träning på söndag å måndag. Antar att jag inte kommer orka fotbollen imorgon men man kan jju alltid hoppas. Kanske åker med å bara tittar om jag inte e en zombie imorrn. Aja peace out! Dags att sluta hitta på ursäkter för att inte börja med uppsatsen... ska bara gå å snyta mig först ;p

Dagens låt: The All-American Rejects - Move Along

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0