The inlägg of the day

Woah! Det var visst längesedan jag skrev något här!! Men allt jag gjort de senaste dagarna är äta, plugga och sova :P Inte så kul å sitta å blogga om det precis :P Idag har jag iag beställt klipptid, känns skönt att bli av medl ite hår! Börjar bli lite jobbigt att ta hand om ^^ Kanske får tillbaka tyska provet imorgon men troligtvis på måndag, lär skriva här hur det gick! Skrev förresten ett matteprov idag som kändes som det sämsta matteprov jag någonsin skrivit! Kanske var för att jag somnade när jag skulle plugga... Å vad fan hände med sverige igår? Förlorade mot Argentina... Skäms på er :O Taggar till tusen till damfotbolls vm i sommar :D Ska försöka se varje svensk match! Å hoppas inte vi floppar lika mycket som vi brukar :P

Aja nu ska jag gå å läsa en annans uppsats som jag ska opponera på. Första gången vi gör något sådant och jag fruktar att jag inte kommer hitta några fel xD Men det är väl bra :) Lite läskigt att någon annan sitter å läser min och ska konfrontera mig om det imorgon :o Men ska vara glad att vi bara e tre stycken i min grupp å jag vet att ingen av de bits ^^ Sen har jag tyskaläxa till imorgon också... tråkigt!! Inget på tv ikväll så det får bli plugg å dator och så klart tidigt till sängs eftersom jag redan nu är trött xD

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska göra samma sak i dag. Slutseminarium på kursen och kartläggningen ska granskas.

2011-01-20 @ 09:16:27
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0