The inlägg of the day

Nu har jag kommit hem från en härlig övernattning hos fröken Corne. Har klämt i mig en massa onyttigheter och litat need for speed Underground 2 och tittat på filmer :) Mycket trevligt har det varit. Plockade även isär ett biljardbord och bärde ner från övervåningen till källaren, så har ju tränat lite iaf ;p Rev dock upp min bröstbensskada tror jag :/ Tokigt, men får hoppas det går över fortare än sist. Käkade Calzone igår kväll och åt helt otroligt upp hela :o :D Så var  vi lite nyttigare idag å käkade sallad :) Och nu skare blir mammas lasagne innan handbollen ikväll :D Super nice! Borta bra men hemma bäst? Imorgon kommer brorsan hem från england, bara ett kort besök... tyvärr :P Hahha ^^ Å jag ska väl ta å göra lite läxor. Så ska jag år Robert åka till valla å träna lite fotboll, bli av med calzonen å allt godis å läsk kanske ;P Min mage var stenhård efter förra träningen får väl hoppas att det håller i sig ^^ Så ere väl hanboll imorrn med :) Kollar bara på handboll i landskamper, samma med fotboll och friidrott. Å jag kollar bara på Sveriges matcher :p

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, ja, ibland är det ju just de oseriösa och snabba som blir som bäst.



Hehe jag det öser verkligen ut text när jag väl kommer igång, mitt senaste inlägg var bara tänkt som ett snabbt bildinlägg men blev fruktansvärt långt, haha.



"Vaknar upp solen skiner igen..."

hade tänkt ta med bl a "dags för mig o gitta från lägenheten" också, men fan du har rätt, inge mer e med, jag glömde det, vilken tabbe.

Aja, nu ska jag också rappa igenom den ^^



(Det där var svar på det du hade kommenterat i min blogg om du inte själv minns, hehe)



Postat av: Robert

Haha åt också Calzone ikväll, mums.

Ne men vad är det jag läser, vill du inte ha kvar bror din? ^^



Btw. Spelar du i nåt fotbollslag? lr tränar du bara lite här o var då o då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0