The inlägg of the day

Tredje the inlägg of the day på raken, känner mig lite okreativ :p Men inte länge till! Har precis installerat Pinnacle studio 14 HD Så ska försöka få upp nått videoklipp i slutet av veckan :) Ikväll blir det handboll som vanligt även fast matchen inte e speciellt viktig. Skön att bara ha två lektioner idag även om en av de inkluderade mitt livs första ig snack.. Var väl inte så läskigt eftersom det verkade som gubben trodde att jag hade svårt i fler ämnen, men jag sa som det var att detta är första gången jag ligger under vg lixom :p Å Språk harj ag inget svårt för eftersom jag har mvg i engelska A :P Själv tycker jag att jag är värd ett G, hade lixom vg i tyska förra året :P Men aja.. vet inte vad som händer om jag inte klarar kursen, glömde fråga han det.

Ska dra iväg för att klippa mig snart å sen kommer syrran hit å käkar lite. Fick reda på idag att jag har fotbollsträning imorgon, vet inte om vi bara ska ha på onsdagar nu istället för söndagar eller om vi ska ha båda :S Får väl ta reda på det helt enkelt :P Men det e bra för jag ska ju ligga i hårdträning tills måndag då vi ska spela in Spice Girls - Wannabe musikvideo ^^ Å Jag ska vara Melanie C för de som undrar, det betyder alltså: Sportbh, prasselbyxor och joggingskor :P Å så får jag sätta upp håret i en tofs och spraya svart :P Få se hur det går nu när jag ska klippa mig :P Får väl göra en enkel backslick annars :P Man lär ju se på oss vilka alla är endå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0