Disneyland

Dag 2 på resan spenderades på Disneyland, kanske något för töntiga karuseller och mer inriktat till barn och barnfamiljer. Med Space Mountain var ju skapligt kul då man inte såg var rälsen tog  vägen å så var man ju där med skönaste folket så mer än trevligt var det :D

Tar inte alla bilder för det pallar jag inte..
,

De första är på vägen till Disneyland sen på disneyland och sedan i nån indianda jones båttur om jag mins rätt? Inget från den var levande och sedan fyrverkerierna på kvällen som höll på i en evighet :p MEn det var fint å mysigt (Y) Nu ska jag sova! Har haft Linda, Robert, Leja och A-L här idag å grillat och fikat å så har jag fått delat ut deras presenter från resan. Sen belv det smörgåstårta och mer fika hos kusinen i valla då vi fira hennes å hennes dotters födelsedag.  Hennes dotter har dessutom nyss kommit hem från Australien. Så mer än matad har jag blivit idag! Så har jag moffat chäps och M&M's nu på kvällen så mår lite smått illa :P Imorgon blir det sola å bada på torpet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0