Shopping

Har varit och shoppat hela dagen med Linda, Linus och mamma. Tycker jag skötte mig bra och bara shoppa en bit över tusenlappen. Kan ju vara svårt att hålla emot när man har mkt pengar på kontot, men de pengarna ska ju faktistk till USA resan och körkort :) Det jag köpte var 13 strumpor, två shorts, tre T-shirts och en ziphood utan ärmar vilket nog var det bästa köpet :) Min förstan sådana, tänkte det var skönt å ha i USA :) Så är en av t-shirtarna turkos och rosa randig så det blir mitt första rosa plagg på länge!!! Hände något mer för första gången, åt en ny magnum med hassenötsglass vilken var väldigt god! :) Nu ska jag beställa 3 Tshirts och lite underkläder från Nelly :) Så nu är jag ju uppe i lite mer.. var nog inte så duktig trots allt! Sa iaf nej till alla snygga skor jag såg eftersom jag köpte typ 10 par förra sommaren ^^

Detta är var min bror tycker om mig;


Tänkte redigera in mitt ansikte men hinner inte har två fotbollsmatcher att titta på :)
England - Japan
Tyskland - Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0