frågor

OBS! Skrivit fredagskväll på mobilen.

Det e sådant här skit man får roa sig med när man är sjuk och okapabel till socialt umgänge en fredagskväll.. gör detta från mobilen så det lär väl ta en halvtimme. Fan om jag loggas ut på grund av inaktivitet igen! Då tänker jag inte göra om detta!

OM DIG
1. Namn – Malin Sofie Thunström (well, egentligen Sofi Tunström, men det ska jag ändra på nån gång :))
2. Bor – Katrineholm
3. Syskon – storebror och storasyster
4. Ålder - 17 men 10 inombords ;)
5. Född - 93
6. Ögonfärg – blå
7. Längd – 174 cm
8. Sko storlek – 39-40
9. Höger eller vänsterhänt – Höger, absolut inget annat!
10. Stjärntecken - jungfru
11. Hårfärg – äkta blondin

DAGENS..
1. Låt - the Golden Age med the asterioids galaxy Tour (från heineken reklamen :P)
2. Saknad – aptit
3. Kläder – mjukisar och t-shirt
4. Smink – Inget
5. Underkläder – inget ovanligt
6. Mat – hemmagjord pizza
7. Köp – inget
8. Göra sen – svenska läxa
9. Godis - riesen
10. Pinsammaste – trodde medina och mekka låg i israel, var helt saker på det :P men det skäms jag inte över 

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp – bara om de är gjorda av marsipan och finns inomhus...
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – har man inte flest muskler i ansiktet?
8. Tycker du att du själv är söt/snygg – ibland.
10. Du ger mycket komplimanger till andra – det är jag riktigt snål med!
11. Är du nöjd med ditt förnamn – Asså ja, lite vanligt kanske men å andra sidan slapp man bli mobbad för det som liten :P
12. Du tycker att du själv är smart – ibland är jag det, Asså jag e ju duktig i skolan och så men det finns tilfallen då jag är helt blåst som helst.
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag är väldigt sluten och har svårt för att släppa folk nära och prata om känslor och relationer.
14. Vad är det bästa hos dig – att jag är positiv och optimistisk och aldrig tänker döda barnet inom mig.
15. Har du bra självförtroende – Både och
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – mellan 0 och 3 kanske
17. Du tycker om att vara med killar – det där kan man ju inte svara, människor är ju olika :o de flesta killar skulle jag aldrig vilja umgås med men det finns ju trevliga också :)
18. Känner du dina grannar - ja de flesta, bor på en liten gata :P
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag – svarta 
20. Använder du BH varje dag – ja oftast. Kan hända ibland när jag har feber och går runt med sovkläder och täcke att jag skiter i det.
21. Svär du ofta – när jag känner för det. Jag ser inte svordomar som något fult utan ord som forhojer styrkan av en känsla som till exempel: damn that's hot eller fan vad bra.
22. Gillar du skolan – allting är relativt
23. Har du någon gång skolkat - tror alla har gjort det någon gång mer eller mindre.
24. Spelar du något instrument – släng hit ett så gör jag det gärna.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? - gympa, fotboll, inne-bandy, badminton, volleyboll, handboll och gym en sommar.
27. Har du några tatueringar – nej
28. Har du några piercningar – Nej
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - det gör man nog mer än man tänker på det, typ som när man tvättar händerna. Så det blir nog 5-25 gånger om dagen.
30. Tycker du om sex? Lika lätt som att svara på om jag tycker bajs smakar gott.. tolka det hur ni vill.

BRUKAR DU...
1. Sova – ja
2. Ta mediciner du inte borde ta – kanske kan ta en liten halvt onödig alvedon ibland.
3. Röka - Nej
4. Snusa – Nej
5. Dricka – nej inte allt för ofta.
6. Skada dig – ja :P
7. Klä dig i svart - varje dag men aldrig bara svart. 
8. Hata folk – Hata är väl att ta i
9. Lita på folk – aldrig till 100%
10. Skada dig med flit – gör det tillräckligt mycket ändå
11. Drömma mardrömmar – nja brukar är nog att ta i.
12. Gå i skolan – Ja
13. Gå i kyrkan - hell to the no! Jag har så otroligt svårt att första hur flera miljarder människor kan tro på något så onaturligt och weird som en gud? För mig är det som att tro på påskharen.
14. Ljuga - vet inte. Isf mest sk vita lögner
15. Vilja dö – nej! Men vill dock inte leva länge som gammal och sjuk. Skulle inte vilja bli 100 om jag inte fick vara ung i 100 år dvs :)

NÄR...
1. Åt du senast – vid sex?
2. När läste du en bok senast – senast vi var tvungna i skolan - innan sportlovet
3. Köpte du något senast – e pank så för två veckor sen tror jag :P
4. Svor du senast - några minuter sen om text tills.
5. Sjöng du senast - när så ska det låta var på tv
6. Klagade du senast – Innan jag gick till sängen.
7. Klantade du dig senast – i eftermiddags

HAR DU..
1. För många vänner – kan man ha det?
2. Förföljelsemani – haha bara om jag går hem ensam efter att ha sett en skrackfilm xp
3. Någon annan psykisk sjukdom - tror inte det :P
4. Skadat någon – syrran säger ju att hon har ett ärr sen jag puttade ner henne från "tomteberget", men jag minns det inte :P
5. Färgat håret - 2,5 gånger med svart leksaks färg som går bort med vatten :P
6. Några piercnings - åter igen, nej
7. Några tatueringar – neeeej
8. Egen dator – fick ju linda och Roberts gamla, men den stänger av sig själv med jämna mellanrum så jag använder den inte.
9. Gjort bort dig rejält – Asså Nee jag brukar iinte skämmas för sånt

ÄR DU...
1. Snäll – Ja
2. Snygg – you Tell Me ;)
3. Söt - mer som person än till utseendet tror jag
4. Lång – 174 rätt lagom alltså, några centimeter till hade inte skadat.
5. Kort - nej
6. Klantig – oerhört
7. Tönt - Hahaha oerhört (igen)
8. Tjock – medel?
9. Smal – medel?
10. Romantisk – nja mer charmig och bara till en början för jag tröttnar så lätt xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0