godmorgon

God morgon allesammans! Tänkte blogga från mobilen igår kväll men orkade inte så gör det nu :) har ju 30min sovmorgon :) efter skolan ska jag tilleskilstuna för att se resultatet av min ryggröntgen. Spännande :P sen efter det blir det träning i floda om jag hinner. Imorgon ska jag plugga till geografiprovet (y) sen på lördag ska jag mamma och Linda ha tjejkväll och köra singstar :) har förresten gått jätte bra på de senaste proven vi har gjort :) känns som mina betyg är ojämnare i år. Förra året hade jag två mvg och resten vg, i år har jag fler mvg och fler g. Men jag är så jãvla sur på en ärare som ger mig g för jag förtjänar mer :( Asså alla andra lärare skulle ge mig minst vg på allt vi. Gjort i heennes ämnen, känns inte som hon läser ens uppgifter för hon sätter samma betyg och lämnar samma kommentarer till alla elever.. ska det få va såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0