The inlägg of the day

Sitter just nu och lyssnar igenom Avril Lavignes album på Spotify :D Ska lätt lyssna på det innan jag somar ikväll :) Har gillat alla jag lyssnat på hittills :) Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen men innan dess har jag en bokrecension att skriva... går verkligen trögt! Usch så tråkigt! Igår var jag på middag hos familjen Ivarsson tillsammans med familjen Wirén. Det blev singstar, buzz, två filmer och god mat :D Åt mussla för andra gången i mitt liv. Första gången var i Växsjö för typ 2 år sedan eller så :P För er som undrar hur det smakar så kan jag säga att de inte smakar så mycket, lite fiskaktigt isf. E mest segt å slemmigt men inte äckligt. Imorgon ska jag nog träna fotboll för första gången opå en månad... ska bli lite läskigt med mitt lår.. vet inte om det håller eller ej. Sen ska jag göra tyska läxa.. skriva ett brev på tyska.. inte min bästa sida kanske :P

Å nej jag vet ifortfarande inte var jag ska åka för mina stipendiepengar. Kommer bestämma mig tidigast nästa helg. Ska på ett insperationsmöte på fredag, så får ingen sovmorgon alls ;'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0