The inlägg of the day

Är redan klar med tyskaläxan så jag antar att det blir till att kolla på Champions Leage ikväll igen :P Imorgon ska jag plugga till engelska provet som är på fredag. Men harj u lite tid och plugga på morgonen på fredag också för jag ska på möte om stipendiet 8.25 och sen börjar inte nästa lektion för än 10. Missar båda mina sovmorna denna vecka!! Har ju egentligen en halvtimme varje onsdag (egentligen 20 minuter men 30min eftersom jag kan ta en senare buss) MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN jag glömde ju bort det idag XD Så kunde ta det lugrnare på morgonen! Även om jag nu tog det rätt soft :) Ska bli så skönt att få gå på det mötet snart! Går och funderar varje dag över min resa i sommar, mer än tysklandsresean som sker i början av maj.

Spotify i mobilen har inte funkat i helgen, började funka igår. Men vet inte om det inte har funkat under än ännu längre tid för jag brukar inte använda det så mycket. Men nu har ju september och Avril Lavigne släppt album så lyssnar lite på de ibland nu :) Fast tycket dock att det var lite för många ballader på Avril Lavignes nya platta. Men Top tre låtarna är lätt What the hell, Smile och push :D

The klipp of the day:


Låten är självklart bättre i radioversionen dv inte live och den är självklart starred på min spotify :) Så ett tips är att säka på Sunstroke Projekt - Run Away :D Har lyssnat på den sedan förra årets eurovisonsong contest och har inte tröttnat än :D Å för er som inte kan få nog av det supersköna saxofon solot så är detta världens bästa hemsida: http://jupiter.kamfjord-it.no/~wheelman/Saxguy/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0