The inlägg of the day

Så mycket att sktiva så lite tid...

I natt har jag slaggat på cornes soffa eftersom det pågick mycket skumma saker utanför huset så vågade jag inte gå hem :P Idag är det ändra jg hunnit med att träna elelr jo var ju hos corne på morgonen och kollade på beck :)  Nu ska jag skriva klart detta inlägget för att sedan fixa håret för att sedan kolla på livet enligt rosa :P Kanske lägger upp nått youtube klipp från det nån dag ^^ Igår var det kräftskiva här :D Gott gott och i fredags varj ag hos corne och kolla på 3 filmer eller ah.. somnade vid den sista xD -har blivit tok mycket film i helgen :D Wallander,  up in the air, american pie och några andra random filmer :)

Tror jag tar å skiter i att göra geografin idag tar det på tisdag istället :P Det e ju faktiskt helg ;) Å på tisdag ska jag å mamma ner till resia och prata lite om min resa :D Tänker inte avslöja för mycket än eftersom det inte är helt bestämt än. JAg ska berätta allt så snart det är det :D Å hoppas det verkligen blir denna resa jag planerat! Asså shiiieeet vad avensjuka ni kommer blie ;D Å så jävla gött att jag hitta en sådan här drömresa!  Får hoppas att det e lika bra som det verkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0