The inlägg of the day

Härligt väder idag eller hur!!! Passade faktiskt på å lira fotboll på gatan ikväll :D Det känns evigheter sen sist!! Hoppas på mycket ute aktiviteter i sommar :D och så klart fint väder! Men jag är en sån som inte vill ha fööör varmt. inge kul om man börjar svettas av att bara gå ut genom dörren lixom.. Får max vara 24-25 grader celsius :p

Men guuuuuuuuuuuuh så mycket det är i skolan denna vecka!! Kan iaf checka av Geografin från min lista av 100 saker som måste göras!! Å vet vad?!?!? Jag glömde bort att det var Desperate Housewives kväll ikväll :O :O :O Meeeen kollade på det avsnittet på youtube istället ;D Så det löste sig :) Vet att man skulle kunna kolla på typ hela säsongen på internet men jag tycker det förstör skönheten i det hela! Man vill lixom längta till det en hel vecka så det uppskattas mer, även om jag måste erkänna jag har tröttnat lite.. Och så är det ju en timme absolut förbjuden för plugg ;P Guh känner att jag tröttnat på rätt mycket just nu.. Å känner mig skapligt skoltrött!! Känns som att ett påsklov och en tyskaresa kommer sittta så underbart fint om en månad!!!

Men nu ska jag sova blev lite caught up bland det frestande nätet som kallas internet! Fastade i lite Ray William Johnson och sen i lite Le Kid. Imorrn ska jag vara hundvakt samtidigt som jag måste göra tyskaläxa, plugga till miljöpolitikprovet, skriva svenska grejen och göra sista uppgiften på engelskan.. eller ah tyska läxan och plugga till provet är det som MÅSTE göras eftersom det e till på torsdag, men svenskan kommer jag nog inte hinna klar med på en dag (den ska in på fredag) Men det kasnke  blir så att man skickar in det på Söndag istället (så gjorde jag med engelska bokrecensionen) för det är ju faktiskt så att lärarna måste rätta och bedömma grejer rättvist oavsätt när de lämnas in :) Men jag är inte en sån som lämnar in saker mer än en vecka senare eftersom jag vet att allting bara kommer lägga sig på en hög då, so not worth it!!

Dagens visdoms ord: Get it together and just do it!!

Kommentarer
Postat av: Linda

OBS! Dags att uppdater din blogg! OBS!

2011-03-25 @ 10:27:29
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0