The inlägg of the day

Har ju fått tillsägelse av syrran att uppdatera bloggen vilket jag vanligtvis borde ha gjort vid det här laget.. Men har mått lite dåligt den senaste tiden och orkar inte så ofta sitta vid datorn, blir mest till att kolla mail och facebook i mobilen innan jag går å lägger mig. Detta är första gången jag sitter vid datorn i dag och det gör jag bara för att internet "låg nere" å då kan jag inte gå in på mobilen så då måste jag gå in på datorn å sätta igång det igen för att kunna surfa i mobilen... Jobbigt men sant :P

Usch har mått illa till och från i en månad.. inte kul alltså, känns som man missar så himla mycket :/ IDag har jag knappt ätit nånting eftersom aptiten inte funnits där men tog iaf en hemmagjord pizza till kvällen (brukar normalt äta 1,5 eller 2 och idag hade jag till råga på allt inte ätit nått sen en macka till lunch) och till detta drack jag inte helt lätt ett halvt glas lättdryck.... JAg skulle vanligtvis hella i mig 1 liter, vilket alla som känner mig redan vet :P Så där har ni bevis på att jag å min mage inte mår riktigt bra just nu :/ Men jag måste verkligen få  ordning på det här tills vi ska åka till Tyskland för så här kan vi inte bara ha det :o Drömde förövrigt att just denna lättdryck (lemon lime) skulle ha en läkande effekt men jag kan säga att jag mår lika dåligt nu som i morse... (Y)

Meeeeeeeen VÅREN ÄR HÄR :D :D :D Har trots mina magproblem hunnit med att spelat den första basketmatchen på väster och fotbollsmatchen på gatan :) Känns riktigt jävla bra om jag får säga det själv :D Har borjat längta så mycket till att snön på basketplan ska försvinna :D Å till de dagarna när man spelade tennis, fotboll, basket, simmade eller fiskade varje dag!! Ge mig sommar!! :) Å ge mig en bättre hälsa!! Ska förövrigt till Eskilstuna på onsdag och kolla resultaten för min röntgen av ryggen, spännande. Återkommer med resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0