USA!!

Jao nu ere väl dags och berätta vad det är för resa jag tänker göra i sommar :) Blir lite dyrt men eftersom jag fått 20.000 så får man ju komma ihåg att en hel del är "gratis" :p Detta är ju lixom något jag aldrig skulle göra om jag inte fått lite extra resurser så att säga. Men nog om hur dyrt det är här kommer lite coola grejer som jag kommer göra på denna resa

*Åka limousine i Las Vegas
*Flyga helikopter över Grand Canyon
*Campa vid Grand Canyon
*En hel dag på Disneyland
*Besöka Los Angeles, Washington D.C, Santa Fe, New Orleans & New York (Hoppas verkligen att hotellen vi kommer att bo på e schyssta!)
*Jeeptur i Monument Valley
*Besöka nationalparken Mesa Verde
*Rundtur i grottorna i nationalparken Carlsband Caverns
*Guidad tur i träskmarken i New Orleans
*Åka forsränning i Tennesse
och lite mer :D

Kommer vara borta i 20 dagar 9/7-29/7 vi flyger från Arlanda till Los Angeles och på hemresan åker vi från New York till USA.
Jag ska alltså åka med STS språkresor och resan heter USA coas to coast :) Det är en språkresa utan schemalagda lektioner :)

Faaaaast.. jag har ju inte lämnat in lappen till Brenda än, så tekniskt sätt är inte min resa godkänn ännu :P Men antar att den kommer bli det :) Annars vette fan vad jag ska göra :o Då får det väl bli någon vanlig tråkig språkresa till Storbrittanien eller Malta.

Lite bilder från en gammal USA Coast to Coast resa :)



Den första är från där jag kommer åka helikopter och den andra från gatan i Las Vegas där jag kommer rulla förbi i limousine ;D De andra bilderna behöver jag inte förklara :P Man kan verkligen säga att jag får uppleva både lyx och lax i USA :D Älskar att jag hinner med att besöka så många av de stora städerna! Då kan man sitta å säga att där har jag varit och där har jag varit när man kollar på film ;) Å så ere ju såhär att denna resa och shoppingmöjligheter är alla svenska tjejers dröm så varsågoda att bli avensjuka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0