Dagens låt

Har fått fler läsare sen innan jag var i Tyskland :) Trevligt hörrni :) Kanske måste lämna bloggen till att samla damm lite oftare så ni saknar mig, verkar ju ha funkat bra ;D  Tror dock jag måste länka min youtubesida http://www.youtube.com/user/Koldolmen09 lite oftare för medan bloggläsarna ökar sjunker youtube tittarna :/

Kanske dags att byta design på bloggen snart? äh det får bli när allt skolarbete e klart och sommar lovet väntar runt hörnet :) Här kommer iaf dagens låt :) Hoppas ni gillar de låtar jag bjudit på hittills :) Denna låt var jag beroende av efter Eurovisionsong contest 2008 då detta var Tjeckiens bidrag, vet dock inte hur det gick med placeringen, klarade säkert inte ens semifinalen eftersom hon inte e en jätte bra sångerska :P

Tereza Kerndlova- Have Some Fun 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0