Dagens youtube

Får be om ursäkt att jag inte la upp nått igår men sköt upp det till kvällen å sen så var jag så jävla trött så jag orkade inte. Men här kommer iaf det jag tänkte lägga upp igår. Ett några veckor gammalt klipp av WalkOffTheEarth som jag prenumererar på :) Det e en cover på Wiz Kalifa - Roll up. Ni borde klicka er vidare till deras kanal för de har fler sköna covers och även egna låtar :) Tycker det e coot det dom gör vad det nu heter. looping? Aja när de spelar in musik å sen sätter på å av det men lite knappar å sånt :P Aja.. Det skulle jag villa syssla med men har inte riktigt kunskapen och möjligheten känner jag. men vem vet. När jag blir rik å har lite extra fritid kanske det är nått man försöker sig på ;p



Ikväll blir det som vanligt DH och BB kväll hos Corne :) Trevligt trevligt :) Nu ska jag kolla på det senaste Ray William Johnson klippet, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0