Det går bra nu!!

Finns både sanning och ironi i denna rubrik. Det som går bra är Geografi uppsatsen som jag jobbar stenhårt med nu och så gick det ju även bra med historia uppsatsen som från början hette "Från dass till WC, avloppssystem och annnat skit" men jag i sista stund ändrade till "Toalettens och avloppssystemets utveckling" eftersom denna lärare bara har humor när hon e på bra humör och nu när alla lärare har så mycket å rätta så kan jag gissa att det inte altid är så muntert :P

Det som går mindre bra är med min cykel och med min kropp.. Igår var jag ju på sjukhuset med min hals och de sa att det såg ut å vara bakterier men att det var försent att behandla eftersom jag verkade vara på bättrings vägen. Så får stå ut med att ha ont i halsen tills mitt immunförsvar tagit hand om det. Är dock mycket bättre idag än vad det var i förrgår. Fick dock inte för läkaren göra beeptest denna vecka utan tidigast nästa vecka. vet inte om jag tillåts vara med på idrotten överhuvudtaget, ska fråga mamma ikväll :P Gissar på att svarat är att jag ska vara med å ta det lugnt :P Sen har jag lite ont i höger axel idag eftersom det hände en lite olycka igår... Skulle styla och ställa mig på en plastboll i köket, men for som en oljad blixt (känner att oljad blixt är ett av mina nya favorit ord eftersom jag använt det rätt mycket den senaste tiden :P) ner på golvet och jag han inte riktigt ta emot mig själv utan satte ner armen på nått konstig sätt så det gjorde lite on i axeln och ja jag vet att jag får skylla mig själv, men fick ett gott skratt iaf ^^ Skrattar nästan bara av å tänka på hur skoj det måste sett ut xD

Å så cykelhistoiren nu då. Jag har ju surrat fast en gammal korg på min lita nyare cykel, men snörningen börjar lossa. Så idag när jag inte hade något i korgen så skramla den som vanligt jätte mycket på kullerstenen i stan på väg till skolan och jag märkte att den inte satt så bra. Å så på vägen hem ramlade den först en gång men hängde kvar i ett snöre så jag kunde stanna å sätta på den igen. Sen cyklade jag å amanda vidare en bit men då ramlade den av helt xD s¨jag fick gå tillbaka några meter och hämta den å sätta på igen. sen så han jag bara rulla ca 10 meter så kör jag på en kotte eller sten ellernått som flyger åt sidan så här man en smäll och sedan hur luften pyser ut ur däcket mer och mer för varje varv jag rullar.... Bra dag! xD Så jag gick direkt till cykelverkstaden och lämnade in den på lagning xD Så imorrn tar jag brorsans cykel till skolan å hämtar min på fredags morgonen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0