Jaha?

Trodde fler satt hemma och tog det lugnt vid datorn en söndag än en fredag eller lördag.. Men har tydligen mycket färre läsare idag xD Aja. Idag har jag inte pluggat så värst mycket, har dokc övningskört en sväng :) Imorgon ska mamma ringa sjukhuset eftersom jag nu haft ont i halsen i över två veckor! Annars brukar man ju ha det i typ 2-5 dagar.. Nu tror jag att jag ska sätta mig framför tvn resten av kvällen :)  Vem åker ut BB Chrille eller Gurkan? Det e frågan :P JAg hoppas på gurkan för han e jobbigast :P Imorgon kommer brorsan hem från skottland.. jippie.. Har skrivit klart min engelska läxa idag, nämligen en sommar dikt som rimma på 10 rader :P Och imorgon ska det bli så himla roligt när man ska läsa upp den för hela klassen NOT! Tänker inte lägga upp den på bloggen nu eftersom då kan mina kära klasskamrater sno den ;P

Osammanhängade och kortfattat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0