Såpbubblor

Igår hade varken jag eller syrran något speciellt för oss så vi gick hem till henne och tittade på I Rymden Finns Inga Känslor. Detta var tredje eller fjärde gången jag såg den, kan inte riktigt minnas. Jag och mamma ska nog kolla på den imorrn eftersom hon gärna vill se den, å jag tycker den e skoj. Ikväll ska vi till Linda och robert och grilla och kolla på eurovisionsong contest :)  Blev riktigt förvånad när de ropade upp Sverige det sista de gjorde i förrgår, jag hade tappat hoppet helt! Tycker fortfarande vi skulle skickat Le Kid dock.. :) Men vad har då alt detta med såpbubblor att göra? jo det var såhär att igår innan vi gick till linda så lekte jag,linda och leja med såpbubbler, eller jah, framdörallt leja dårå :P Jag stod bakom kameran, linda bakom bubblorna och Leja sprang runt runt och hoppade efter de flygande bubblorna :) Här kommer lite bildbevis ^^



Och nu ska jag jobba med filmen :)
(lägger detta inlägg under kattbilder eftersom Leja ändå e ett djur.. heh :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0