Sjuk

Ber om ursäkt för det dåliga underhållet av bloggen, men jag e så jädra sjuk så jag pallar inte :/ Måste dock till skolan för att göra nationellaprov imorgon. Men funderar på att åka hem direkt efter alltså vid lunch och sen inte komma på fredag. För vad ska jag redovisa om jag missat hela projektet och inte har koll på nått.. känns lite halv taskigt att komma till skolan på fredag. Vet inte ens hur projektet är upplagt men gissar på att det ända vi har på fredag är redovisningar, idrott och utvärdering, känns som jag inte kan presetera så mycket alls på nått av det..

Aja men här kommer iaf veckans look a likes: Sara Jönsson (Big Brother) och Jessie J(artist)
Kanske inte bästa bilderna men gissar på att de flesta har koll på båda dessa människor och vet hur de ser ut och kan bilda en egen åsikt om hurvuda ni tycker de e lika eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0