The inlägg of the day

Ska försöka fatta mig kort eftersom jag ska skriva geografiuppsats. Idag hade vi bara en lektion vilket var soft å det gick skapligt bra :) Så har jag fårr reda på att jag fick g på mattenationella vilketi nte var superb men det var så ****** svårt så det var bra ändå :P Å så har jag ju fått starkt G på både hör och läsförståelsen på tyskan, så det väger väl upp veckan ^^ Vig dock IG eller G- (han hade inte bestämt sig) på uppsatsen, men det visste jag ju redan. Klarade det inte förra året heller men man behöver bara klara 2 av 3 delar på nationella :D Fick dock VG på hör å läs förra året men det har ju blivit lite svårare och jag har inte blivit smartare :P Så Har jag lämnat in historiauppsatsen i förtid för jag ville veta om det var nån ide att göra kompletterings prov eller inte. Men jag fick VG på den tro det eller ej så jag ska göra ett prov nästa vecka.. Fan vad mycket jag har å göra i helgen!! Ska skriva lämna in geografiuppsatsen på fredag och i helgen ska jag skriva 1A4 reflekterande text på geografin plus plugga på ett historia prov som är det tråkigaste provet jag någonsin gjort!

Aja men livet är rätt gött nu ändå förutom massa plugg. Bara 1 vecka kvar med superplugg sen är jag så gott som fri :D sen i sommar bär det av till Stockholm, sen USA sen stockholm igen :) Trevligt Tevligt hörrni gott folk :D Men nu ska jag ta å kolla vad som ploppa upp på fejjan å sen ska jag sätta igång å skriva på min geografi uppsats om energikällor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0