The inlägg of the day

Nu har jag ju glömt bort vad jag hade tänkt å skriva om :o Så jag kör väl på som vanligt och berättar lite om dagen.

Till skolan (och hem såklart) fick jag ta Linus cykel eftersom min är på lagning. Den var ju 100 gånger sämre än min kan jag säga :P Detta är nackdelarna med hans cykel: Styret sitter typ längre ner än sadeln, bromsarna är supersega, plingklockan plingar om man klör på något gupp och sadeln är hård som sten xD Det ända som är bättre med hans cykel är att korgen sitter ordentlgit fastskruvad (men är mycket mindre än min och jag vill ha en stor) och han har nyare lås som inte flyger upp när man låser upp det. I skolan spelade vi för första gången 6st på achtung di kurve vilket var lite trångt till en början men kan säga att platsen på skärmen var mindre än framför den xD Sen på svenska lektionen idag hade jag och ulle lite kul och skrev en berättelse då vi hade varsitt tangentbord och skrev varannat ord :P Sen kom det flera å joina oss ^^

aja men imorrn ska jag iaf hämta min cykel innan skolan :) Hoppas den är lagad då annars får jag gå :p För jag kommer nog missa 9.35 bussen eftersom jag troligtvis är i cykelaffären då :p Vill ju inte gå supertidigt så jag hinner med bussen för tänk om cykel är lagad då kommer jag ju jätte tidigt till skolan :P Å skolan imorgon.. då ska jag göra beeptest!! DVS springa som en tok fram och tillbaka tills jag stupar! Vet att min läkare avrådde mig från det men det är sista möjligheten att göra det å han säger ju att folks betyg hänger på det osv. Men jag ska nog klara av det :) Vet dock inte om konditionen är den bästa.. Målet är att komma över 9 iaf :) Kommer vara sprängröd i ansiktet och flåsa som en jagad antilop!

Så har jag beställt lite kläder som är på väg :) 2 shorts, 1 t-shirt, en luvtröja, ett par 3/4 mjukisbyxor och några trosor. Påtal om trosor så märkte jag när jag gick på toa efterskolan att jag hade haft trosorna ut och in hela dagen (Y) så kan det gå xP Aja men nu ska jag arbeta med geografi uppsatsen och försöka svara på frågan om det finns något sammanhang mellan levnadsstandard och energiförbrukning! Just det, förresten så har jag märkt ett litet misstag på Le Kid musikvideon jag la upp för nån dag sen! Märkte inte det första gången jag så den men dock alla andra gånger :P När ingen sjunger så filmar de bandet bakifrån, men då står Johanna(rödtotten) och sjunger massa xD tokigt :P

P.S. (oj vad långt allt blev) Asså mina läsare har fördubblats på typ två veckor, vet inte vart de kommer ifrån men det är väl bara positivt :P Vågar inte tänka på vilka som läser utan kör på  som vanligt och lägger mest upp inlägg för min egen skull eftersom man behöver skriva/prata av sig lite ibland :P Så ibland känner jag ju även att jag har ett skönt klipp som jag bara måste dela med mig av eget som nån annans :) Förlåt nu ska jag sluta "skryta" över mina läsare men det är bara för jag är så chockad så jag knappt tror det jag skriver om det hela tiden xD Vad ser ni hos mig? Eller ah.. ska inte säga nått med tanke på vilken T-shirt jag köpt ^^

Kommentarer
Postat av: Anton

aa achtung di kurve de har vi kört vi med på nv ;)

2011-05-26 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0