The inlägg of the day

då var man hemma efter att ha varit i skolan och sedan på donken men Amanda och Elin, och nej jag brukar inte säga donken utan skrev det för att det var lättare :P Idag ska jag kolla igenom lite vad jag ska säga på miljöpolitiksredovisningen imorgon och kanske börja pplugga lite på historia provet... 33 sidor :( Kul å läsa! Spelades allderles nyss klart den sista leveln på angrybirds på datorn eftersom det bara finns första världen där... it sucks! För på min mobil funkar inte spel som tar för stor plats :/ RAsmus höll btw nyss på att ta självmord :o Han slängde sig ner framför min cykel :P Men seom tur var hann jag stanna :p

Är iaf inne med allt skriftligt bara två muntliga å ett prov kvar i skolan :) BTW har jag visat Lennart än en gång att jag inte är en ig elev. Förra året fick jag VG på hör och läs i nationella i tyska och IG på uppsatsen, i år fick jag VG på hör och G på uppsats och läs :P Å det var folk som han tidigare trott var VG elever som fick sämre än mig.. jag blir så sur på den gubben.. Men aja nu får jag ju iaf G i tyska annars ska jag stämma skiten ur den gubben xP

Har nästan glömt bort min Lejafilm men har ju så mycket plugg nu så det blir aldrig av att göra klart den.. aja tror jag ska leta upp nått roligt bilspel på internet innan jag börajr plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0