The inlägg of the day

Shit detta med fler läsare verkar hålla i sig, det är ju nästan så man får lite prestations ångest när man ska skriva ett nytt inlägg xD Man vill ju inte att läsarna ska förvinna :) Igår tog jag iaf årets första joggingtur vilket gick väldigt bra. Det trodde jag inte eftersom jag har varit übersjuk i en vecka och har fortfarande jätte ont i halsen (fast bara på högersida..), är hostig och lite snuvig. Ska försöka jogga minst två gånger till innan beep-testet på idrotten i slutet av nästa vecka. Skulle ha idag men jag kände att det inte var så bra nu när jag fortfarande inte helt frisk och plus att jag inte hade handuk på mig eftersom jag trodde vi skulle ha en chill lektion ute i det inte så varma vädret som det var på morgonen och let's face it, utan handuk ingen svett. Kan inte ge allt om jag vet att jag inte kan duscha sen. Men nästa vecka hoppas jag vara i form (om det inte är nån halsfluss eller halsmandel skit mojs jag åkt på). Vill självklart förbättra mig gentemot senast. Jag troooor det gått såhär de föregående tre gångerna (en per termin på gymnasiet): Att första gången i ettan fick jag nått på 6 och andra gången nått på 7 och sen i höstas nått på 8. Så nästa vecka hoppas jag verkligen på att få nått på 9, men gissar att halsen kanske kan sabba flåset lite.. :/ Men ska försöka på en nia iaf :) Ah ni som inte har gjort beeptest fattar väl ingenting av siffrorna, men ändå, jag pallar inte berätta ni får väl googla det eller nått!

Men nu ska jag gå och lägga mig. Börjar 10 imorrn. Hade först tänkt att gå ut och jogga på sovmorgonen men nu har jag bestämt mig för att sova ut istället, vi har ju ändå idrott i skolan imorrn så lite motion blir det ju. Och så cyklar man ju fram å tillbaka till skolan varje dag nu när snön och kylan är borta. Men ska väl jogga på lördag då istället å så Tisdag eller nått. Måste vara utvilad imorgon eftersom jag verkligen måste sätta fart med geografi uppsatsen, har en vecka på mig att skriva ca 5 A4.. Men det är teoretiskt sätt möjligt, vi får hoppas att det funkar i praktiken ^^ Aja men god natt på er :) Hörs imorrn igen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0