Videodagbok

Som ni kanskei nte alla vet håller jag på med en liten små hemlig videodagbok! Det första "inlägget"kom 28 Decemnber förra året och sen dess har jag gjort det en gång i månade ungefär. Tänkte fortsätta med en i månaden året ut iaf, kanske e kul å ha när man e vuxen och att spela in ger en ingen skrivkramp till skillnad från om jag skulle skrivit ner allt :P Men hade tänkte och göra en lite the best of video nu, ta lite skumma saker jag sagt på de 9 klipp jag har so far. Hade inte tänkt å kolla på de för än nästa år men, wtf var fett längesen jag såg detta och det går inget på tv och jag e sjuk.. Let's do it ^^

Här kommer iaf en weird pose som jag håller i ca. 3 sekunder utan anledning i första klippet... börjar bra :p Långt hår btw :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0