Wow!

Om man jämför genomsnittet från senaste sju dagarna med de sju dagarna innan det så har mina unika besökare ökat med 133%! Det e inte dåligt :D En applåd till er läsare! :D Får be om ursäkt för att jag är så ojämn i mitt bloggande, helt plötsligt kan det komma 3 inlägg på en dag å sen kan det dröja 3 dagar innan det kommer ett inlägg till :P Får väl kanske börja spara inlägg som utkast å publicera de nästa dag då jag kanske inte är lika kreativ.. Ska börja med det från och med imorgon ^^ Kanske..

Här kommer lite bilder på tidigare bloggdesigner. Har väl inte sparat alla men här e de jag sparat :P Hade glömt bort att jag hade dessa på lager så jag har nog glömt och sparat de senaste, ska ta å spara den jag har nu så jag inte glömmer det innan jag byter! Nå vad tycks?



Här är några övriga headers som jag haft och som inte finns på bild här ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0