Ännu mera matte

Imorgon smäller det, då är provet! Men det är sista lektionen så hinner kanske räkna lite på dagen. Nu har jag iaf bestämt mig att i stället för att göra den sista lite svårare sidan som jag har kvar i boken att gå och sova och att satsa på en utvilad hjärna, om den nu blir det då man inte ens hinner sova 6 timmar och man ska vara i skolan 5 timmar innan själva provet... får väl köpa lite socker och gotta mig med på provet!
Nu har jag varit och sett breaking dawn på bio, inte jätte imponerad men lär ju hänga med i snacket om folk pratar om den nu iaf :P Är dock nu rädd att drömma mardrömmar eftersom jag redan gjort det flera nätter i rad utan att ha sett något läskigt, och hur blir det nu när jag NÄSTAN sett något läskigt :o Det läskigaste i filmen är när Edward sitter och kollar på bilder på vampyrbarn :o Det är ju de jag kommer drömmar mardrömmar om! Skulle nog inte påverkas i vanliga fall då jag inte drömmer så mycket mardrömmar, men nu har jag drömt det varje natt sen lördag eller nått :o Jätte skumt! Kan kanske vara så att det är matteprovet som oroar? Isf blir i natt då värst! Suck... har katterna att krama om iaf om jag vaknar kallsvettig mitt i natten (Y) Oj.. undra hur längesen man gjorde det :O Måste vart när man haft feber nån gång xD
Har fokuserat så sjukt mycket på matten nu att jag helt glömt bort, eller ah inte glömt bort, men har inte hunnit förstått att jag ska till Linköping och se Idol och Jessie J imorgon :D Det blir min belöning efter allt matteräknade! KAn fortfarande inte tänka mig att sitta där i en maffig arena med dunkande musik men det kommer nog vara fett mäktigt ;) Oj, ska nog kolla vad idolerna valt för låtar innan jag ger mig av mot sängen :) God natt och önska mig lycka till inför morgondagens första Matte C prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0