Fredagsmys!

det är dags för.. ja ni vet hur den går :P Dagens fredagsmys består av julmust, marabou digestive och OLW crunchos cheddar and chili :) Å så idol :) En till ska ut innan jag ser de live :) Hoppas det är Robin så man slipper höra hur han skriker sönder nästa ballad... Om inte Robin så André. Ska tydligen på den nya twilight filmen på torsdag :p Ulle och Yvonne var ju så gulliga och hade bokat å så fick jag reda på det sen :P Så nu har man väl inget val ^^ Nej men det är väl kul, nu när harry potter filmerna är slut lär man väl aldrig på bio? HP 4ever <3 ;) Nu ska jag göra Pizza och mig pappa och Linus :) När mamma inte är hemma är jag nästbäste kock men nästa fredag får minsann Linus laga mat! Ni hör ju vad det säger om pappas kulinariska kunskaper... :P Han anser allt som går att äta kan blandas til len rätt utan problem, jag är lite mer finkänslig å har så få ingridienser som möjligt :P På hemmagjord pizza så ska det bara vara skinka ost och lite olika sorters röda ketchup grejer :P De andra har alltid lök å champinjoner och ibland ännu skummare saker :P Hoppas denna cruncho smak är lika god som den blåa påsen :D Å hoppas inte julmusten går upp i rök, eller jag menar lödder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0