IDOL

Har hunnit lyssnat på tre och en halv Jessie J låt medan jag laddat upp bilder.. Så lång tid tar det när man har en bra kamera som skapar stora filer -.- Har btw kommit på att jag önskar mig ett stativ i julklapp så jag så att man kan skruva på min kamera på det :) Hät kommer lite bilder från cloetta center! Tog inte upp kameran s ofta dock :P

Det var kul å få se något program live :) Blir lite avskalat och mer verkligt på nått sett. Fast lyssnar hellre på inspelade låtar en live musik :P Och kollar hellre i TV:n än live då man ser bätte? Nja kanske iaf :P MEn det e ju kul å få se live nn gång med :) Å Jessie J var grym :D Den bästa underhållningen gav dock en tant på parketten rakt nedanför mig som dansa på rätt bra ^^Tyckte dock Robin skulle åkt ut igår! Girlpower ^^ Fick en goodiebag från läkerol att ta med hem, meen de mesta i den påsen va för starkt för mig då jag nyser av starka halstabletter och tuggummin xD Men lite gott fanns det också :) Ah det var väl det då :P Mollys - listen och Mollys - Fields of Gold lät bäst live och i TV! Mäktigt å se de stående ovationerna Molly fick, måste vare ännu mäktigare om de var till en själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0