Matte

Hej idag har jag pluggat matte heeela dagen :P kul dag! skoj! Imorgon blir det ännu roligare... 6 timmar svenska uppsats i aulan sen hem å plugga matte sen körlektion å sen bio med vänner som blir höjpunkten på den dagen. På fredag äre väl heller inte så kul för då är ju själva matteprovet och det är första gången jag seriöst är orolig för att inte klara ett matte prov :o Blir isf mitt första ig på något jag nånsin gjort för utom tyska steg 4 med ni vet vem soom lärare... Sorgligt. Aja första provet bara så man har ju chans å jobba upp det om det går illa och kanske ett omprov så det är ju inte hela världen men för mig så är det ju inte så kul som inte är van, inte för det är kul om man är det men ni fattar. Aja det är iaf roligare att plugga till än tyskan -.-
På Fredag smäller det :D Cloetta Center med Corne då vi ska se idol och Jessie J som kom som en underbar överrasknings bonus :D oj oj oj kommer vara en grym kväll! Undra vad man ska ha på sig så man syns i tv.. tror ni reflexväst är tillåtet? :P Om man står på scenen och blickar ut över arenan så sitter jag till vänster skulle jag tro :) Inte på parkett stolarna utan på läktaren, men om juryn sitter där de satt förra året kanske man syns i bakgrunden (Y) #attentionwhore xD Kommer vara helt slut på lördag då jag ska dra igång med distansen.. Känner att man har så mycket fritid när man går sista året på sam (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0