The inlägg of the day

Isag har jag gjort klart distansen lite halvhjärtat sådär, men alla som går i min klass vet ju vad vi tycker om läraren såå :P ja :P Så har jag även gjort några trafikteori distanstester och klarat samtliga (Y) Är ju ledig på tisdag för att åka till Eskilstuna och skriva det riktiga testet :) Min snälla mamma har tagit ledigts så hon kan skjutsa mig :P Annars har jag mest tagit det lugnt idag, lirat lite sims (som har börjat lagga sönder) och tittar på vem kan slå filip och fredrik och the big bang theory (Y) Kollade även på så mycket bättre eftersom det missades igår pga Harry potter ;) Tyckte alla förstörde E-types låtar :P Sämsta avsnittet ever :P Nu är det väl bara Laleh och michael wie kvar, de tråkigaste :P Fast Laleh är ju lite spännande som man vill veta mer om, iaf jag som bara kan en låt med henne också :P Michael har väl gjort den där flickan och kråkan? Som jag bbara kan namnet på men inte vet hur den går :P Fast han är ju en gammal gubbe så han e inte så intressant att få veta mer om :p
Aja imorgon blir det skola som vanligt. Ohhh Shit!!! Insåg just att jag har seminarie imorgon :O Tyckte det kändes för lugnt med läxor idag!! Jaja man får väl improvisera lite :P Sen blir det hem å göra någta fler trafikteori prov för att öva sig :) Sen volleyboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0