The inlägg of the day

Ni som blev oroliga för mig för att jag vid läggdags igår kom på att jag hade seminarie idag behöver inte oroa er, det gick fin fint :) Känns som en chill vecka den här :) Fast vi måste till skolan på vår distans onsdag, fast det e bra för vi går bara till lunch å då blir det harry potter tittandes hemma hos mig sen :) Annars skulle vi ju ha en jätte jobbig distans istället. Så det e nice :) Hade tänkte å baka marsipan imorgon, var sjukt längesen jag gjorde det så jag hoppas att jag inte misslyckats :P Det svåraste är att komma på vad man ska forma den till för det blir rätt mycket :P Är det för tidigt att göra tomtar måntro? Å vad tusan ska man hitta på till projektet nurå... det börjar nästa vecka! Shiiieet. Måste tänka ut nått!!!! Kom med förslag så blir jag överlycklig!!!! Imorgon är jag dock ledig från skolan som jag nämnde i föregåenda inlägg. Då missar jag när klassen ska kolla på film som alla ska göra filmrecension på och filmen är en vhs så jag kan inte precis låna hem den å kollla... hur fan gör jag nu? Måste jag stanna kvar efter skolan nån dag å titta på den där? :o Hoppas inte det! Får väl kanske kolla nästa svenska lektion om de andra får tid till å skriva då ellern ått, får vi hoppas i alla fall!
Haha vi har ett Lucia tåg av garn hängades i en krok under trappan, de brukar Sally ligga i trappen och fiska efter och imorse var de borta. JAg trodde mamma hade flyttat på de för att Sally inte kan låta bli de, men icke sa nicke de låg i katternas lilla hus aka en karton som de inredit själv ^^ Och med inredit menar jag att de har kloat och bitit i den... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0