Tja

Sitter här i mörkret och lyssnar på alcazar! Sjukt länge sen sen sist :P Men snart ska jag stänga av och läsa lite bok :) Imorgon har jag 2 timmmars lunchrast så får se vad man hittar på fö skoj då :P Ska nog köpa OLW crunchos till kvällen iaf :) Tyckte de vanliga blå var super goda och ska nog prova de orangea som säkert är sweet chili och så lite julmust på det :) Imorgon är det en vecka kvar tills jag och Corne ska iväg på Idol i linköping :) Vet inte riktigt vad jag ska vänta mig, men hur som hellst så blir det nog kul :) Kanske ska ha med mig öronproppar för säkerhetsskull :P Hade inte klarat mig utan dem på Avril Lavigne konserten 2007 :P Vet att det kan anses mesigt men vill inte riskera min hörsel : JAg vill vara perfekt så länge som möjligt ;) Nääh om man skulle ta å läsa lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0