Mörker

Känner att detta var rätt dag att spränga lampan i rummet -.- Kolsvart! Har iaf lampan vid sängen så kan fortfarande läsa min engelska bok :p Oh no! ingen ursäkt ^^ Så antar att jag ska göra det snart, har läst första kapitlet som bara var 8 sidor. Hoppas kapitlena fortsätter att vara så korta för då är det lättare att pusha sig själv att läsa mer. Läser Jeff Lindsay - Dearly Devoted Dexter. Har aldrig kollat på serien med tror det handlar om den Dexter, seriemördaren som är polis. Idag gjorde jag ett gäng sköna simmar sen hände sig datorn -.- så då gjorde jag några nya lite minde sköna :P Har inte spelat sims på skapligt länge nu, inte så jätte kul längre. Saknar doch need for speed sjukt mycket! Ska nog nästan önska mig ett need for speed till macen i julklapp även om jag bara kan spela det i ett halvår å sen aldrig mer igen -.- Då kanske det är bra att önska sig ett jag redan har till PC men som hänger sig hela tiden (Y) Igår kväll/natt skrev jag svenska muntliga nationella redovisningen och PMet. Tror redovisningen bara är 3-4 minuter å den ska vara fem. Men får väl låtsas ha data problem när den ska göras för jag har gjort en kort liten keynote till den :P

Aja ska väl läsa nu, knappt så jag kommer ihåg hur man läser en bok längre xD Vet inte när eller vilken jag läste sist :P Inte min grej. Har kollat lite på högskolor och det lutar mot Kalmar eller Växsjö. Jag vill flytta och börja plugga i vår, men skulle va okej att bo lite närmare hem :p
Tack alla läsare som följt mig sen start :D Ska meddela när jag gör mitt 500ade inlägg. Kanske borde ha frågestund då som alla bloggar har :P Men vet inte om jag har för några läsare för det :P KAnske inte för några, men för blyga iaf ^^ För jag vet ju hur många som läser, vilket är lite läskigt eftersom man inte kan komma på så många i huvudet som man vet läser eller som man tycker kan vara möjliga läsare :P Och jag kan säga att det e lite dåligt med kommentarer ;) Fast en blogg kanske är lite mer envägskommunikation än två vägs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0