The inlägg of the day

Hejsan hoppsan bloggen, hoppas jag håller alla underhållna :P Idag vet jag nte vart timmarna flög iväg :O skickade iaf in engelska B läxan. HAhhaa eller ah de kanske gick åt en tid till å torka! Kom ju hem blöt som, a.. Hihi ^^ Har iaf kollat på top model å desperate housewives nu :) skapligt nice må jag säga!  Fast gud vad ful svart "hjälm frilla" en stackare fick :p Tycker jag iaf, men tydligen inte exerterna :P Nu ligger jag i sängen å funderar lite på om jag är schitzofren. Haha näro ^^Låg bara å diskutera med mig själv om jag skulle ta en rejäl sovmorgon och sova ut eller gå upp tidigt för att hinna med så mkt som möjligt. För er som inte vet, glömt bort eller inte läst så noga så har ju jag distansdag varje onsdag och arbetar hemma. Å för er som har samma anledning till att undra nu ska jag säga tt jag inte har ett jobb utan går sista året på sam sam så man har så här i stan :P Men aja tillbaka till oss (;)), kom iaf fram till en kompromiss å ställa klockan på 9 vilket är 2 timmar mer sömn en vanligt (Y) Ska upp å jogga på morgonen var det tänkt för att sen duscha och sätta igång med psykologidistansen sen körskola strax innan tre och så kanske man ska hinna med lite matte innan bode söker fru? möjligtvis? förhoppningsvis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0