The inlägg of the day

Hej hej bloggen nu har jag haltat mig till sängen, har gjor något med foten :P Livet går utför! xD Ligger nu å chattar och lorar Wordfeud :) Skoj skoj :) Får väl ragga Wordfeud friends här med, har ju gjort det på alla andra forum. Så ni som lirar det kan utmana koldolmen :) Idag har jag gjort onsdagens distans uppgift som handlade om Markusevangeliet.. lärde mig faktiskt en del :P Å det gick rätt snabbt, bra distans uppgift Göran! Sen var Linda, Leja och A-L här och åt fika och spelade kort. Åt nog den äckligaste tårta någonsin :o Eller äcklig kanske den inte direkt var med det var ju inte smaskigt som en tårta ska va. Den varr torr :( Köpt på ICA annars brukar vi alltid äta tårta från Sultans å det sitter aldrig fel :D Nu vet jag inte om jag ska läsa filosofi, kör teori eller sova.. Vi får se hur det blir. Imorgon ska jag plugga till engelska provet eftersom jagi nte har jätte mycket tid på måndag, fast en del tid har jag ju så pluggar väl inte sten hårt imorgon :P Fast måste ju läsa filosofi några sidor också.. så kanske lika bra å börja nu? Bästa sättet å somna är ju faktiskt å ta upp en bok! Har ju sims nedklicka också.. nu blev det svårt :o Aja ska sluta blogga nu iaf :P Godnatt mina kära medmänniskor! Be kind to one and another som Ellen skulle sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0