Nytt försök

Förra inlägget cpade så det inte gick å klicka på bilderna så nu får jag göra om det men pallar inte skriva om så nu får ni ett konstant flöde med bilder som ingen kommer orka på för det inte blir så stor variation om det inte bryter av med lite text. Guuuh det var ju så många bilder också! Känner att detta  blev aningen jobbigt nu, men jag kör på! tror jag ska googla efter lite högskoler sen (Y)
Å så nu kan man välja fler samtitidigt från arkivet?? MEn inte när man ska ladda upp nya bilder?? Å jag hatar blogg.se :(
De ovan var från idag när jag dansade å sjöng låss i köket i väntan på kladdkaka och pizza ^^ Nu när man kan välja flera samtidigt så gick det ju lite snabbare å jag orkar skriva pytte lite iaf :P
Nu kommer bilder från måndag och en från tisdag om jag minns rätt?
Och nu bilder från när onsdagens tävlingskladdkaka var i ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0