Idol

Idol
Jahopp om man skulle börja blogga om varje idol avsnitt lilte smått igen då. Nu när man sett alla så många gånger och känner igen de flesta och kan namnet på några få så börjar man ju bilda åsikter om dom. Kan ärligt säga att jag inte tyckt å tänkt så mycket om de förrän nu när man man fått hört lite mera och sett lite mer intervjuer så man kanske lär känna deras personlighet lite mer. Men kan verkligen säga att min uppfattning om folk i idol är långt ifrån fulländad. För det första känner jag de inte och kan inte säga mer om deras personligheter än att försöka bilda en uppfattning av de man sett på TV och vilka som är bra artister vet jag inte än eftersom de aldrig stått på scen och försökt underhållit en publik.
Hiss
Men jag gillar ju Moa och hon den där lilla 15 åringen som gick vidare direkt idag även om jag kan tycka hon e lite tråkig. Så sjunger den jag å mamma kallar "den nya och yngre Minnah" väldigt väldigt bra också grymt duktig för att bara vara femton, om ni undrar så e hon lite knubbig och sjön one night only idag. Måste säga att jag gillar "tjejtjusaren" Antonio lite också :P Fast hans ögonbryn går högt upp i skyn så blev jag ju så oerhört förvånad när han sjöng bra på audition var helt övertygad om att han skulle suga för an var ful å sa att han var tjejtjusare :P Jag skäms inte över mina fördomar ;) Å sen an brunhåriga lite mulliga killen med det stylande håret sjunger också bra men för guds skull blek dina tänder om du ska öppna munnen i TV :O ursäka men om man ska vara med i idol kan man inte ah så där gula tänder xD Gillar en annan tjej också som jag inte kan beskriva hm.. En som jag tyckte hade ett sånt ansikte som hon jag nämner längre ner som ser så arg ut hela tiden men visade sig istället vara glad hela tiden (Y)
Diss
Tycker de kan skicka hem afrot med de samma för jag stör mig sjukt mycket på att han kör vibrato på varenda jävla ton och inte bara lite utan överdrivet. Bara jat som tycker det känns tillgjort och jobbigt om man han gör det konstant och inte bara på rätt ställer -.- Han engelskmannen börjar också bli rätt jobbig å hang gjorde ju bort sig med svenska idag xD Gillar hon äldre kvinnan som ser ut som en Sheryl Crow kopia just för att hon är äldre och ser skön ut men hon kommer nog bli hem skickad för det e så sjukt mycket bra tjejer. Stör mig på att Roshanna e sjukt duktig men överdriver och gör låtar svårare än vad de är, slow down on the vejling säger jag bara. Så tycker jag inte om den hon lite äldre som kanske också hade afro för hon jsunger inte lika bra som de andra å ser så arg ut hela tiden å inte gillar jag den dryga tjejen med invandrar bakgrund heller :p Shit vad jag dissar nu ere nog ^^ Just det måste ju säga att jag inte begriper mig på vad de ser hos Linni, tycker hon har en jävligt obehaglig röst.
DET ABSOLUT SÄMSTA
Det jag stör mig på allra allra mest är inte en person utan någon slags regel, att de måste ta ut 10 killar och 10 tjejer. Vad är det för jävla genus regel? Det handlar väl om de 20 bästa rösterna? Om det den elfte bästa tjejen har så sjukt mycket bättre röst och potential än den tionde bästa killen så är det väl självklart att hon ska gå vidare?? Å som de tjatar om så är det ju de unga tjejernas år i år och det tycker jag man ser å hör rätt bra i tv-rutan. I mitt huvet så snurrar det runt fler favorit tippade tjejer än killar, kan inte namnet på nån typ men ändå xD Tycker det e riktigt surt att de ska behöva skicka hem folk som har större potential bara för att det var tillräckligt av ett kön. Så om det nu är så att konkurannsen mellan bra tjejer är bäst i år så måste det ju vara mkt lättare för en kille att gå vidare. Tycker inte han tjocka rödhåriga är så vidare värst men antar att någon tjej jag gärna hade sett mer av åker ut på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0