The inlägg of the day

Då är det dags att räkna lite matte men först så ska jag höra av mig till er läsare ;) Igår var jag på fotboll, KAIK - Floda. Fabbe, Fredde och Linus spelar ju i KAIK och Robert i Floda så det var många å hålla koll på. Linus gjorde två mål och Fredde ett så grattis till dom, och grattis till fabbe som fyldle år ;) KAnske bler fler KAIK tff matcher å gå på om alla de ska spela. Fast linus spelar ju oftast i a-laget och fredde å fabbe med 96orna men ibland så :P Aja sen på  kvällen gick jag och Corne och köpte godis för att sedan ha tv och filmkväll med fredde :) Vi kollade på först på gäster med gester och sen fångarna på fortet. Sedan kollade vi på hur många lingon finns det i världen och sedan house of wax som jag såg i förrgår också :P Den e nice :p Hade en jätte trevlig kväll, sen sov jag i Ivarssons gästrum och nu har jag kommit hem för att plugga. Ikväll blir det idol då vår kära cissi forss är programledare :D Pär lärnström däremot tycker jag inte är sådär jätte rolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0