The inlägg of the day - Söndag

Sitter just nu hemma hos Corne och väntar på att hon å Fredrik ska äta klart, själv åt man nyss risgrynsgröt hemma vilket är toppen!! Sen ska vi kanske ut å åka lite kickbike och bräda och sen bär det av till moster som bjuder på sin enormt goda kinagryta :D IDag har jag legat i sängen hela dagen och skrivit klart förra onsdagens distansarbete om effekterna av 9/11. tyckte inte det var så svårt som alla sa, blev nästan 1,5 a4 med hjälp av kära Wikipedia ;D Har två prov och två inlämningar nu i veckan så det kommer bli tuffte med mycket plugg, men det ska gå :) Det går alltid :) Har även två körlektioner å nästa gång vecka har jag nog 3 om jag minns rätt :) Rullar på bra. Måste bara ner å göra repetition och sluttest på datorerna där nån gång :) Går väl ner nån gång med Amanda troligtvis :) Imorgon är det skola till två sen körlektion i en timma 14.40 sen volleyboll i valla klockan sex så då blir det inget plugg. Kasnke hinne påbörja engelska läxan då man ska skriva om olika reklam sätt i Sverige.. Inte så kul men måste göras :P Det var allt för mig ikväll, tack å hej leverpastej!
Sugen på en och en halv timmes motion varje måndag?
Om nån är intresserad av att träna volleyboll lite på skoj en gång i veckan så är de välkomna till Valla klockan sex på måndagar! Vet inte vad hallen heter men det är den lilla bredvis en grusfotbollsplan som görs till is på vintern. Medborgarhuset kanske? Aja om ni är intresserade så kontakta mig för mer info :) Jag e yngst där och den äldsta är över sjuttio, så alla åldrar kön å former är välkomna! Än är det ändas damer men det finns två omklädnings rum med fungerande dusch om ni undrar. Ingen tidigare erfarenhet krävs! Ett tips är dock att inte underskatta pensionärerna, visst är de kanske inte lika rörligar som de yngre men de har lirat i 40 år så de har gott om rutin, erfarenhet och kunskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0