The inlägg of the day - Tisdag

Är hemma från skolan idag eftersom jag tyckte feberna började krypa sig fram igår efter att ha haft ont i halsen hela dagen. MEN, idag mår jag faktiskt bättre :o Inte lika ont i halsen lite små hes bara. Så det e ju goda nyheter. Fast e ju lite sur för att jag missade volleybollen igår :( Har ju längtat efter att jag ska köra mamma dit å vi ska lyssna på nya bilskivan men nej nej då e man sjuk -.- Nästa vecka gör jag som förra veckan å åker upp med pappa så får han hämta mig när det e slut. Imorgon har jag körlektion så har jag ju en distansuppgift som måste göras, får se om man orkar börjar på den idag. Troligtvis inte eftersom jag har svårt att göra saker om jag inte vet att det måste göras just den dagen. Aja nu ska man väl lira lite the Sims, lira väl typ 8 timmar igår (Y) Men först kolla tv-tablån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0