The inlägg of the night

HAr just kommer hem ifrån filmkväll med levina, amanda och yvonne :) Trevligt trevligt. Nu ska jag nog kolla på idol och sen sova. Imorgon ska jag installera the sims på macen (Y) Inga läxor denna helg!! så jävla gött :D HAde en inte lika lång som vanligt dag i skolan idag eftersom vi har två mattelektioner på slutet av dagen och jag låg där man skulle så slapp den sista (Y) Det får man tacka magister farbror för ;) HAr fått hem paket från cdon idag :) gillar att alla mina grejer kom men inga av mammas ^^ Detsom anlände var mitt första expasionspaket till the sims 3 trots att man haft det sen det släpptes :P och så ökade jag på harry potter samlingen till en film till! fattas bara den absolut sista som jag bara sett i USA när jag varit som mest kissnödig i hela mit liv!!! xD OCh så klart Le Kids album ;) Köpte även två buzz spel eller mamma gjorde ;P Så på söndag ska det buzzaz här hemma med familjen :)
Måste säga att jag älskar att ha distansdag varje onsdag! känns som veckan går otroligt mycket fortare tack vare den :) Aja godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ha det bra

kram

2011-09-10 @ 19:38:48
URL: http://strandkajsa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ha det bra

kram

2011-09-10 @ 19:39:29
URL: http://strandkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0