Vad hände med mina ögon?

Idag är en helt vanlig fredag och jag har sovit som vanligt och e rätt pigg efter att ha anlänt till skolan. Sätter mig på engelska lektioner och typ tio minuter in i lektionen upplever ett sånd där jobbigt streck/punkt framför ögonen som när man kollat in i ljuset för länge, konstigt tänkter jag, jag har ju intek ollat in i nptt ljust? Men de brukar ju bara stanna några sekunder men denna vill inte försvinna. Sen försvinner halva klassrummet i sådant ljust, suddigt och hoppandes. Sjukt äckligt å jag fattar inte vad som händer. Kan inte läsa, eller det går väldigt långsamt om man anstränger sig jätte mycket och kollar lite snett till höger om ordet eftersom höger sida är suddigt. Sen efter aah.. har inget direkt tidsuppfattning eftersom jag var helt inne i vad som hände med min syn. Men kanske en kvart? Så minskar det suddiga fältet till typ en båge från högst upp till mitten till längstner i mitten unge fär.  Sedan efter typ 10 minuter återfår jag min vanliga syn å det känns som man ser så otroligt mycket, ögon som en hk eller vad man brukar säga :P Men sen kommer världens huvudverk lite senare, och jag brukar inte alls ofta ha ont i huvudet :o Men den håller i sig i typ en timma sen är hälsan återställd till normar igen. vad fan hände?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0