Mellis

Eftersom det förra inlägget inte var så mamma vänligt så kan jag meddela att jag ätit två äpplen denna vecka (någon hade ätit upp mitt tredje) Och nu har jag ätit ett päron. Och i detta nu äter jag mandlar, para- och pecannötter samt dricke hallon/päron juice. Har ätit lunch.. eller ah två skinkmackor, men det är ju typ som en dag i skolan då man köper en macka i chorren (kiosken/cafeterian). Åt yogurth med havre cherios i till frulle. Har inte vidrört kexchokladen som legat kvar sen helgen.. än :P Nej men ikväll ska jag ju fika i valla :) Igår var jag och handla lite på coop nära och köpte en djungelvrål till big brother men de var stenhårda så åt bara tio :P
Hur går det med distansen nurå? jorå har skrivit typ 1,5 a4 har två frågor obesvarade och så kanske jag behöver fylla ut på några. Å så ser ni ju hur arbetsmoralen har börjat sjunka, sitter ju och bloggar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0