Internetkabel och ilska!!

JAg vet att man inte ska göra uttalanden i ilskans hetta men så fort jag blir såhär arg på något (som t.ex. sjögrens trafikskola) så måste jag skriva om det!!
Internet har ju inte funkat på min mac i snart en vecka så nu sitter jag här med en lång internetkabel som precis når in i mitt rum, så nu ska jag bo i katternas fotöjl eftersom den e närmast dörren (Y)
Idag tog jag tag i saken och sökte upp skolans dataansvarige? tror jag, han talade inte om hans namn eller yrke men eftersom jag påpeka mitt problem till honom i hopp om en hänvisning till den dataansvariga så börja han genast dryga.. Borde va han eftersom Erik sa att han skulle sitta ungefär där och att han trodde sig veta allt så..
Men ska verkligen en så otrevlig och troligtvis okunnig vara skolans dataansvarig? Han som tror att det är fel på våran rauter när övriga datorer, inkl mac funkar + att den funkat på min i ett halvår + att även om jag skriver fel lösen till det trådlösa internet så säger den samma sak, om datorn e frisk ska den säga att det va fel lösen!! -.- Varför ger dom oss ens mac datorer om de inte ens försöker hjälpa en? Tur att vi hade en vääldigt lång kabel så jag kan  få vara i fred med min ilska på mitt rum iaf! Får kolla ikapp lite Ellen avsnitt å bli glad igen :) Kan inte plugga när jag e arg å jag måste plugga.. Men tur att vår lärare Erik e så snäll så att han ska försöka lösa mitt problem. Han tyckte att den daraansvarige hade en dålig inställning tilll det hela och var på min sida :) Får hoppas det löser sig då rauter nu blockerar toadörren... tihi! Allt för att jag är för bortskämd för att använda den stationära PCn eller att sitta i soffan framför tvn här uppe. Men går det å lösa på ett bättre sätt så ska man väl försöka ;)
Tack och förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0